tisdag 15 oktober 2013

Tisdagkväll i vårt hem

Tisdagarna har i åratal varit min heliga TV-kväll. För då gick desperate Housewives. Numera är det nästan (nåja...) lika mycket action i Svenska Hollywoodfruar i stället för DH. Jag kommer från samma håla som Gunilla Persson. Jag vet inte om jag ska skämmas eller skryta om det, för den kvinnan verkar ha inte så lite hybris och mer än en gång skäms jag ÅT henne, för hon verkar inte ha alla hästar hemma i stallet...
Min kusin Jörgen bodde i samma trappuppgång som hennes mammas lägenhet i Högsjö förra vintern, och hade då valpar. Gunilla höll banne mig på att kidnappa en valp! ;)

Foto: Stina Järperud/Katrineholms-Kuriren.
 
(Klipp med kusinen Jörgen och hans valpar finns här, en liten bit in i klippet när hon håller i en hund.)

Nu blir det att ladda för veckans höjdpunkt genom att ta fram lite gott att tugga på och gosa ner sig i soffan. Det är dags för min stund!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar