fredag 15 november 2013

Ungdomsfotografen

Idag var det Lucas som fick vara fotograf. Jag ställde in kameran, och placerade ut honom och mig själv och Heepa, och så tryckte han in knappen på kommando :)  Jag har ju nämligen kommit på att det är lite fattigt med bilder på mig och Heepa tillsammans, vilket så klart måste åtgärdas... Imorgon ska en granne leka lite fotograf också om allt går enligt planen, men det är ju aldrig spikat om man inte gör saker själv. Det var ju exempelvis tänkt att jag skulle åka och rida ut på Nevve imorgon, men så blir det nu inte av olika anledningar. Lite småsurt, men shit happens. Ännu en anledning att ha nedräkning till sambon kommer hem.

Jag blir typ aldrig bra på bild, och här ser jag ovanligt trött och sliten ut i allmänhet, men hey, det är ju min verklighet just nu så då får det väl vara så då. JAG bryr mig inte.. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar