lördag 19 oktober 2013

Hurtig AB

 Namnam!

Ikväll fick jag ett bakryck och snodde ihop både morotskaka och brownies, vilket är ovanligt ambitiöst för att vara mig. Grannen fick typ hälften av allt, för vi har inte plats i frysen, vilket medförde att frågan om vi ville köpa en liten extra frys uppstod. Grannen har haft en butik som hon stängt nyligen, och står med några extra frysar, så alldeles ointressant är det ju inte faktiskt. Jag skulle ju kunna önska mig en frys när jag fyller år i december. Men hur skoj är det att få en FRYS i present, just asking.. haha.

Men å andra sidan, JÄKLIGT kul att kunna storhandla ordentligt och slippa köpa dyra småpaket och därmed få pengar över på sikt att köpa något skojigare för.
Frågan är dock.. var sjutton skulle den frysen stå i så fall?! Hmm. Ständigt dessa I-landsprobem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar