torsdag 24 oktober 2013

TGIF!

Fredag.. och löningsfredag dessutom. What's not to like? Dagen bjuder på lite diverse, jag ska bland annat hämta ett set med sängkläder åt Tim som han ska få, det är Nalle Puh på. För hans mamma älskar Nappeluh, haha.

Lite senare ikväll ska jag hämta en fönsterspegel med, som jag fyndade och som jag funderar lite på var den ska få bo. Vi får se. Kanske över nya byrån eller över bokhyllan i hallen...
Dessutom är det halloweendisco för Lucas ikväll, och så ska hästen hinnas med också. Igår var han tokpigg när jag släppte honom i ridhuset för att han skulle få springa av sig lite, idag tror jag att han ska få lite longering över bommar. Det blir en trevlig kompromiss, jag får tid till lite mer än bara stall, och han får träna lite med ryggen och gymnastisera lite. Det blir bra det!

 Såna här ska förberedas lite genom att salta pinnar och choklad ska inhandlas t ex.

Tja. På ett ungefär är det hur dagen ser ut, förutom det vanliga, med hundpromenader och grannumgänge och förberedelser för nästa helgs halloweenfest och nästa veckas födelsedagskalas och lite annat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar