lördag 9 november 2013

Nattvak

Tjahapp, det var nog lite meningen att jag skulle slockna på soffan förut när jag gjorde det, för nu har båda barnen vaknat och sitter nere och kollar på tv halv två på natten. Tim hostade och snorade och vaknade av det, och Lucas vaknade och var kissnödig och ville så klart vara uppe när Tim fick vara det.. Jag har inte så mycket emot att de är vakna faktiskt, det bäddar ju för sovmorgon, något som passar den här morgontrötta mamman, haha.
Själv är jag mitt piggaste jag just nu så det är lugnt. Jag skulle kunna vara vaken med dem varje natt om jag bara fick sova till ett på dagen sen, helt klart. Jag har konstaterat det förr och gör det igen; jag går på Australientid!

Avrundar med en liten random bild på Lucas och min förrförra hund, Axa. Den togs 2006, känns som igår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar