tisdag 12 november 2013

Vovvefoto idag med

Även idag har det blivit lite hundfoto på schemat, då grannen ville ha lite bilder på sin Jack Russell-kille Hero. Sen har jag även testat lite innefoto med extern blixt ikväll, vilket var en klar succé jämfört med "vanlig" blixt.

Bilderna får tala för sig själva.




Min lilla kille Tim var med ute och fotade Hero på vårt berg i skogen, och Hero verkade verkligen gilla Tim, för han lydde Tim bättre än vad han lydde matte, haha. Sitt, ligg, upp, ta fint och t o m att sitta och ligga i en vattenpöl (som parantes kan tilläggas att Hero HATAR vatten...) fixade Tim lätt!
Roligast av allt var att Tim verkar ha snappat lite av min hundträning, för han sa ifrån med mörk röst och berömde med ett ljust "braaa!" haha. Gullunge!

Här har vi en bild som jag tog för fem minuter sedan, alltså mitt i natten, på Heepa. Jag måste helt klart säga att jag blev lite kär i resultatet, skillnaden mellan att ha och inte ha en extern blixt var enormt. Jag har aldrig brytt mig om att använda en sån, helt enkelt för att jag mest fotar ute, men om det här är resultatet inne mitt i natten så kan det nog vara värt att använda framöver också, trots att det är lite extra pill när den ska användas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar