onsdag 16 oktober 2013

Jag tycker det är ok att skryta ibland.

En person som ständigt berättar för omgivningen hur bra och duktig den är på ditten eller datten är ganska jobbig att ha runt sig. Men då och då tycker jag faktiskt att alla borde försöka hitta något som de kan skryta lite med, för alla har vi NÅGOT som vi är bra på. Något som vi kan visa upp eller använda oss av som vi är lite bättre på än vad många andra är.
I mitt fall råkar jag vara rätt bra på att fota, och då särskilt hundar och hästar, ja djur i allmänhet, men främst de nämnda.
Djur liksom barn är något av det svåraste man kan fota sägs det, personligen tycker jag det är bland de enklare motiven, jag har klart svårare att fota vattendroppar eller macrofoto, för det intresserar mig inte. Jag måste vara intresserad av mina motiv för att orka befatta mig med dem. Bilderna nedan är typiska för mig, de här motiven intresserar och utmanar mig som fotograf. Så nu tänker jag skryta lite med några av mina egna favoritbilder.








Vissa kan nog se de här bilderna och tycka att de är ganska intetsägande, och det är helt ok för mig. Men en och annan tror jag ändå får en viss känsla av om inte alla så i alla fall några av bilderna. Och om det är så, då har jag gjort en bra insats. För just de här bilderna ville jag få fram en känsla med.
Kommentera gärna vad ni tror jag ville få fram/vad NI känner när ni ser bilderna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar